Страви

Замовлення продуктів додому з доставкою: плюсів багато, а мінусів ще більше!

Хочу розповісти про такий сервіс, як онлайн-замовлення продуктів з доставкою додому. Я є постійним користувачем цієї послуги, так як витрачати час на магазини і черги на касах зовсім не хочеться. Адже його і так катастрофічно не вистачає!

Здавалося б, що тут складного? Вибрав продукти, закинув в “кошик”, оформив, сиди і чекай доставку. Але є свої нюанси, про які я і хотіла б розповісти. Приступимо!

Одним з основних є економія бюджету.

Заходячи в крамницю з чітким списком продуктів, дуже складно не піддатися на провокації маркетологів: магазин, як мінне поле, утиканий стелажами з акціями та знижками.

І, проходячи повз всього цього пишності, ти, так чи інакше, все одно покладеш в кошик те, чого не було в твоєму списку.

А ось оформляючи замовлення через онлайн-каталог магазину, ти можеш пробігтися рівно по запланованим категоріями, не згортаючи в розділ “Акції” (це прям важливий момент, інакше економії не вийде і ви знову наберете купу непотрібного) і покупка буде чітко за списком!

Ще одним безсумнівним є можливість коригування суми покупки.

Я думаю у всіх була така ситуація, коли підійшовши на касу і приблизно розрахувавши вартість зібраної кошика, ви почули від касира суму, яка не вписується в ваш бюджет, ну немає у вас таких грошей (і на карті теж). Різні випадки бувають.

Але фактично ви стоїте на касі, за вами величезна черга, а грошей не вистачає. Ви повідомляєте касиру свій ліміт і спільними зусиллями починаєте робити повернення продуктів, щоб вписатися в необхідну суму. Неприємна ситуація. Вірно?

Ось в онлайні такого бути не може. Накидав продуктів в електронну кошик, “зайшов” у неї й глянув підсумкову суму. Якщо щось не влаштовує, сам скоригував і замінив товари на більш дешеві. Дуже зручно і ніяких криків в спину, мовляв, “Давайте там вже швидше! ” або “Ну скільки можна! “))).

Ще один є кур’єрська доставка і самому не треба тягнути важкі пакети.

Навіть якщо ваші пакети з магазину носить чоловік і вам, як жінці, це приємно. Іноді його можна пожаліти і нехай ці пакети привезе кур’єр в спеціальних контейнерах))). Тим більше що доставка від певної суми безкоштовно (у кожного магазину ця сума своя).

І ще один величезний економія часу.

Поїздка у великий супермаркет для покупки великого списку продуктів займає мінімум дві години, а то й більше. У цей час входить: дорога в магазин, вибір продуктів, чергу на касі (у вихідний день так взагалі), дорога додому, занести і підняти пакети в квартиру.

Замовлення в інтернет-магазині у мене займає близько години, за цей час я встигаю не тільки вибрати продукти та оформити замовлення, але й уважно почитати склади.

От і рахуйте).

А тепер перейдемо до мінусів при замовленні продуктів через інтернет:

Ціни в інтернеті найчастіше вище.

Часто при онлайн-замовленні, навіть через офіційний сервіс магазину, ціни будуть відрізнятися в більшу сторону. У них закладають доставку, комплектацію та упакування, втім, це логічно. Але, в більшості онлайн-сервісів є бонусні бали, якими можна оплатити частину замовлення, тому цю невелику різницю можна з легкістю нівелювати. Сильним мінусом я це не вважаю, адже знову ж згадайте про економію часу .

Мінімальна сума замовлення.

Зазвичай безкоштовна доставка йде від визначеної мінімальної суми замовлення. При замовленні на меншу суму за доставку стягують плату або взагалі немає можливості замовлення.

Термін придатності обирають середній, а не найбільший.

Але це логічно, хочеш свіжіше – йди сам у магазин і вибирай, а при доставці відвантажують по порядку, що швидше може зіпсуватися. Працювати собі в збиток, звичайно, ніхто не буде. Але прострочення ніколи не привозили, завжди залишався запас по терміну придатності. І я завжди можу відмовитися від продукту, з перерахунком суми замовлення, якщо мене, наприклад, не влаштовує термін придатності, зовнішній вигляд або ще що.

Продукти на вагу в основному йдуть кілограмами.

Коли товар штучний, то значно простіше, а от якщо потрібні фрукти, овочі або м’ясо, які йдуть на вагу, то просто біда якась. Одного разу я хотіла купити лимон до чаю, а мені програма видає «кг». Звичайно, я не стала брати 1 кілограм лимонів, куди мені стільки? Стало прикро.

Але це не самий великий мінус і до такої закупівлі можна пристосуєтеся.

Не всі продукти виявляються в наявності.

При замовленні онлайн можуть подзвонить і повідомити, що чогось не вистачає на складі. Запропонують альтернативу в тому ж ціновому діапазоні. Коли такий товар всього 1 з всієї корзини, то нічого, а от якщо дзвонять і диктують позицій 5-7, то починаєш, звичайно, злитися. Таке буває перед великими святами, такими як Новий рік, наприклад.

Підводячи підсумки, можу сказати, що поки плюси в онлайн-замовлень для мене все ж вагоміше, ніж мінуси. Я люблю інтернет-магазини і часто в них роблю замовлення. Але не позбавляю себе задоволення іноді походити наживо по супермаркетам, почитати склади продуктів, вивчити новинки і акції, спробувати на дегустації щось смачне. Тому категорично вибрати щось одне я не можу, але онлайн-замовлення всіляко підтримую і рада, що вони у нас розвиваються.